حرفهایم با تو

حرفهایی که تو دلم قلمبه میشن اما زمانی که باید گفته بشه گفته نمیشن !

حرفهایم با تو

حرفهایی که تو دلم قلمبه میشن اما زمانی که باید گفته بشه گفته نمیشن !

چند تا حرف ساده !!!

"فکر نمیکنم " با "مطمئنم " دو تا مفهوم کاملا متفاوته !حواست باشه !

بجای فکر کردن به راههای مردن به راه های بهتر زندگی کردن فکرکن !

بجای اینکه با سیگار خودتو آروم کنی سعی کن اونقدر به خدا نزدیک بشی که یادش بتونه آرومت کنه !

 اونقدر مقاوم باش ، اونقدر تکیه گاه محکمی باش که اگه آدم افتاد خیالش راحت باشه که یکی هست دستشو بگیره !

اونقدر خودتو پرورش بده که بتونی تو اوج ناامیدی و آشفتگی به آدم امید بدی و آرامش !

این رابطه خیلی مونده تا رشد کنه !

ارزش داره که آدم براش وقت بذاره و بسازدش !

عقیده م این بود و هست که هیچی حاضر و آماده تقدیم آدم نمیشه

باید براش زحمت کشید

رابطه رو باید ساخت

اونم با ی همت دو نفره !

باید مبارزه کرد !

ی بار بهت گفته بودم رفتاری که من با هرکسی دارم فوق العاده بستگی به طرف مقابلم داره !

و گفته بودم واسه تفکر من اهمیت قائل باش

چون هرچی تو زندگی من اتفاق میفته حاصل همون فکره !

منو بشناس !

خودتو باور کن !

خودتو دوست داشته باش !

واسه خودت و اطرافیانت اهمیت قائل باش !

قدر خودتو بدون !

مواظب خودت باش !

.

.

.

تو میتونی !

 از آدمای قوی خوشم میاد !

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ http://uc.blogfa.com

کاملا واضح روشن و صریح بود. امیدوارم هر دو طرف رابطه در حفظ مفاد این قرارداد موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد