حرفهایم با تو

حرفهایی که تو دلم قلمبه میشن اما زمانی که باید گفته بشه گفته نمیشن !

حرفهایم با تو

حرفهایی که تو دلم قلمبه میشن اما زمانی که باید گفته بشه گفته نمیشن !

آنچه در جای دیگر گذشت !

..........................................................................................................................................................................................

 

پنجشنبه 25 خرداد ماه سال 1385
بود و نبود ...

۱.دلم میخواد تا وقتی "بودم"با "نبودم" تفاوت داره ، باشم !

اگه نداشت بخاطر "اخلاقیات" جوری وانمود نکن که داره !

 


 
سه شنبه 23 خرداد ماه سال 1385
؟!؟

۱.نمیدونم واسه تو چی یا کی هستم !

اما میدونم تو واسه من میتونی خیلی چیزها باشی !

شرط لازم برای این تونستن علاقه و صداقتیه که کم یا زیاد بینمون وجود داره !

اما شرط کافی نیست !

۲.برخوردت با دیگران باید جوری باشه که کسی هرچقدر هم که باهات صمیمی باشه به خودش جرات نده در مورد حریم خصوصیت نظر بده (چه شوخی ، چه جدی) چه برسه به اینکه بخواد دخالت کنه !(بازم چه شوخی ، چه جدی )...

 ۳.با تو بودن (اینجوری که الان هستیم )برای من بیشتر از مورد تمسخر دیگران قرار نگرفتن اهمیت داره !...

اما تو ... ؟!!

 ۴.اصلا اهمیتی نداره که تو از چیزهایی که اینجا مینویسم و یا وقت و حوصله ای که به خرج میدم اونجوری برداشت کنی که اگه فرد دیگه ای جای تو بود ممکن بود برداشت کنه !..

با این فرض مینویسم که چشم بصیرتت قویتر از این حرفهاست !

۵.I LovE You ....تا زمانیکه .....You LovE Me

بعد از اون هم خدا بزرگه !

۶.دلم نمیخواد کسی تحملم کنه !

۶.

 


 
جمعه 12 خرداد ماه سال 1385

۱.خودتو دست کم نگیر !

۲.خیلی دوستت دارم خودم خبر ندارم !

۳.دیوونه !دیوونه!دیوونه!.....

۴.برخوردی که در مقابل دیگران باهام داری واسم خیلی اهمیت داره!

۵.خسته نشو سایه نشین...تا ته شب حوصله کن !

۶.همینجوری هرچی میگذشت نوشتم !

۷.پشیمون نمیشی !از چی ؟ ...حالا شاید بعدا بهت گقتم !

۸.دوستت دارم


 
پنجشنبه 11 خرداد ماه سال 1385

میرنجم

میرنجم

میرنجم

میگذرم

میگذرم

میگذرم

تا آن زمان که :

دلیلی برای دوست داشتن دارم !

اما :

زمانی که نگذرم

الزاما

به معنای معکوسش نیست !

..

..

فقط اندکی له شده ام !

همین !

 


 
دوشنبه 8 خرداد ماه سال 1385
....

۱.دلم میخواد وقتی میدونی که اشتباه کردی !خودتو نزنی به اون راه !گاهی اینکار بیشتر ناراحتم میکنه تا خود اون اشتباه !

۲. وقتی میدونی ی چیزی دلخورم میکنه تکرارش نکن !حتی به شوخی !

۳.یکی از دلایلی که باعث میشه برام ارزش داشته باشی اینه که احساس میکنم احساستو فدای غرورت نمیکنی !...هیچوقت غیر از این نباش !...چون اگه احساس کنم غیر از اینی منم نمیتونم جور دیگه باشم !و همه چی بهم میریزه !

۳.


 
پنجشنبه 4 خرداد ماه سال 1385
باز هم ...

۱.چه تفاوتی هست بین عملکرد تویی که به قول خودت منو بیشتر از اونچیزی که بتونم تصور کنم دوست داری و منی که باز به قول تو ۱۰/۱ علاقه ای که تو نسبت به من داری بهت ندارم ؟

۲.ناخودآگاه هرچیزی که اینجا برات مینویسم برمیگرده به ارزش قائل نبودن تو برای به قول خودت دختر جماعت !خیلی اذیتم میکنه !..

۳.اگه برات مهمه که ارتباطمون دووم داشته باشه واسه من به عنوان ی دختر ارزش قائل باش (نه به عنوان کسیکه دوسش داری !) و این ارزش قائل بودنو با عمل به من ثابت کن !

 

 

 

 


 
چهارشنبه 3 خرداد ماه سال 1385
توقع

با دوستتت دارم هایی که میگی

هر روز توقعاتم ازت بیشتر میشه ...

واسه همین زود به زود ازت دلگیر میشم...

چون به نظر من کسیکه اینهمه یکی دیگه رو دوست داره ..

و اینهمه میگه که دوسش داره

باید برخوردش با اونی که دوسش داره بهتر از این حرفا باشه...

باید نسبت بهش بیشتر احساس مسئولیت کنه ...

دلم میخواد همونقدر که تو کلامت احساس میکنم دوسم داری ..

در عملت هم اینو احساس کنم !

من واسه همین زیاد نمیگم دوستت دارم!

دلم میخواد بیشتر از عملم اینو احساس کنی !

 

 


 
شنبه 30 اردیبهشت ماه سال 1385
صداقت

صداقتت از همه چیز واسه م مهمتر و ارزشمندتر و ارجح تر بوده و هست !

همیشه روراست باش حتی اگه به قیمت پایان رابطه مون تموم بشه !

میدوستمت !


 
پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه سال 1385
از حرف تا عمل ....

اینکه در عمل نشون بدی که واسه حرف و نظر طرف مقابل ارزش قائلی ذلیل بودن نیست !

اگه من اون روز ازت پرسیدم برم یا نرم ؟ واسه این بود که بهت ثابت کنم حرفت برام اهمیت داره و واسه ش ارزش قایلم !دلیل دیگه  شم این بود که ببینم بهم اعتماد داری یا نه ؟وگرنه من احتیاج به اجازه کسی ندارم !

من اینو که در مقابل دیگران به کسیکه دوسش دارم احترام بذارم و با برخوردم باهاش  به دیگران نشون بدم که واسه ش ارزش قائلم افتخار میدونم نه ذلالت!

اینکه در عمل نشون بدی که واسه م ارزش قائلی خیلی با ارزشتر و لذت بخش تر از اینه که بهم بگی دوستت دارم !...

در مورد خودم هم :

من ترجیح میدم به جای ابراز علاقه ی افراطی و گاها اغراق آمیز با عملکردم نسبت به تو بهت نشون بدم که دوستت دارم !

در واقع به دوست داشتن عملی بیشتر اعتقاد دارم تا دوست داشتن کلامی !

دلم نمیخواد زندگیم این باشه :

ادعاهای بزرگ و واقعیتهای کوچک!

 


 
دوشنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1385
ارزش

واسه آدمها فارغ از جنسیتشون ارزش قائل باش !

واسه عقایدشون ..ارزشهاشون ..زندگیشون ..شخصیتشون .. و هراونچه که مربوط بهشون میشه !

بدون که همه ی آدمهاو همینطور تموم دخترا قبل از اینکه دختر یا پسر باشن انسان هستن !

همراه من انسانیه که باید اول واسه من به عنوان ی انسان ارزش قائل باشه و بعد از اون به عنوان ی دختر و بعد به عنوان صبا !

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد